dimarts, 30 de novembre del 2010

Un cap de setmana perfecte (o gairebé)

I és que allargar el cap de setmana des de dijous al matí fins dilluns ben entrada la matinada mola.

Pels que no ho sabeu, aquest cap de setmana vaig ser per Barcelona. I perdoneu si no ho sabíeu, tenia el temps tan just i tanta gent per veure que amb prou feines vaig dormir 7 hores cada nit. Mons pares i l'Anna, l'Andrea i els amics tan del Claret com de la uni també m'han de perdonar: no vaig poder passar el temps que hauria volgut per cadascú. Per les vacances ho intentaré. I intentaré veure tothom que no  he vist.

És interessant tornar a casa quan fa temps que no t'hi sents. Tot és familiar, tot està al seu lloc i res és nou. Les relacions d'allà (i que em perdonin els Erasmus que em llegeixin, segurament pensen el mateix) són enormes comparades amb les d'aquí que, al cap i a la fi, tenen poc més de dos mesos de vida i difícilment arribaran mai a ser com les d'allà. I que consti que no em queixo de la gent que he tingut el plaer de conèixer aquí!

I per acabar el cap de setmana -no, dilluns no tenia classe- el partit del segle, del mil·leni, de l'eó. A les 5 ja estava nerviós. A les 6 era insuportable. A les 9 no tenia dits. Per sort els gols van anar caient com cau l'aigua de la dutxa i els nervis van deixar pas a una cara de felicitat autèntica que agraeixo tenir de tant en tant. Des d'aquí voldria agrair a tots els madridistes erasmus que em vau saludar. Luis i Victor, a vosotros especialmente: olé vuestras pollas.

Ah, i a sobre els resultats de les eleccions no em desagraden!

Si tots els caps de setmana fossin iguals, no sé si això seria el cel o l'infern.

Fins aviat!

4 comentaris:

Xavier Abelló ha dit...

Bé, sense ser dolents del tot, i coneixent-te, no considero que els resultats de les eleccions hagin estat del tot bons, ja que hagués estat bé que un partit independentista hagués condicionat el nou govern. CIU haurà d'arribar a pactes, però en realitat té barra lliure

natalia! ha dit...

marc..me identifico con lo de etsar 2-3 dias en casa y tener tantas cosas q hacer q priorizas y al final duermes 5 horas en mi caso cada dia y ves a la mitad de los que querias...creo q kerias decir eso..aun estoy perfeccionando mi catalan!!

Marc ha dit...

Nata: exactamente eso... mucha gente para ver y al final no dedicas el tiempo que quieres a nadies...

Xavi: estava clar que Ciu guanyaria sobrat, igual que el PP ho farà l'any vinent. La resta eren putes comparses amb l'excepció dels partits que lluitaven per entrar al parlament... Ja em cagaré en ciu, de moment, estic content de la seva victòria tot i que no els votaré mai.

Sergio Márquez ha dit...

Gran post xaxo! El tram més llarg fora de la city ja ha passat, ara ja tot es baixada.